Moja 7-tka dobrych debiutów sezonu 2011/12


Dziś postanowiłem podzielić się z Wami swoimi przemyśleniami na temat seriali, które zadebiutowały w sezonie 2011/12 i w pełni sprostały moim oczekiwaniom lub pozytywnie mnie zaskoczyły. Wpadłem na pomysł stworzenia swojej osobistej listy 7 produkcji, do których chętnie zasiądę w przyszłym sezonie. Niestety w przypadku jednej z nich nie będzie to już możliwe.

Dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji zapoznać się z poniższymi tytułami, przy każdym z nich zamieściłem link do trailera.

Oto mój ranking:

Miejsce 7 - Jane by Design (trailer)

Lekki serial młodzieżowy o licealistce, która rozpoczyna karierę w świecie mody jako asystentka oschłej Gray Murray. Prze wielu "Jane.." jest określana jako serialowa wersja "Diabeł ubiera się u Prady". Filmu nie widziałem więc nie wiem czy to trafne porównanie. Mnie osobiście serial kojarzy się z "Ugly Betty".

Miejsce 6 - The Secret Circle (trailer)

Anulowana przez The CW produkcja o nastoletnich czarownicach, która mimo niedociągnięć fabularnych i denerwującego Thomasa Dekkera w głównej obsadzie, miała potencjał na fajny drugi sezon i potrafiła zatrzymać mnie przy sobie przez całe 22 epizody w przeciwieństwie do innego debiutanta tej stacji - "Ringer".

Miejsce 5 - Person of Interest (trailer)

Pełen akcji procedural, który tak naprawdę zainteresował mnie dopiero w połowie sezonu, kiedy to wyraźniej zostali nakreśleni główni bohaterowie. Michael Emerson to bez wątpienia najmocniejszy punkt tego serialu. Dodatkowo świetne wyniki oglądalności pozwalają mi być spokojnym o przyszłość tego tytułu przez kilka lat.

Miejsce 4 - 2 Broke Girls (trailer)

Moim zdaniem jedyny wart uwagi spośród debiutujących sitcomów. Świetne dialogi, fajny pomysł i mimika Kat Dennings to naprawdę dobra mieszanka, która zapewniała mi 20 minut dobrej zabawy podczas seansu każdego odcinka.

Miejsce 3 - Once Upon a Time (trailer)

Dr Cameron z "House'a" w serialu twórców "Lost". Oczekiwania miałem bardzo duże i mimo paru słabszych odcinków muszę stwierdzić, że zostały one niemal w pełni spełnione.  Czekam na drugi sezon, bo Czerwony Kapturek i Bella w głównej obsadzie napawają optymizmem.

Miejsce 2 - Smash (trailer)

Musical od NBC, na który czekałem już od bardzo długiego czasu, głównie ze względu na Debrę Messing, okazał się jak dla mnie naprawdę dobrym serialem. Świetna muzyka, dobra obsada i dobrze rozpisane wątki. Obawiam się jednak drugiego sezonu, bo szykuje się sporo znaczących zmian. Nie wiem czy warto na siłę ulepszać coś co było dobre.

Miejsce 1 - Revenge (trailer)

Bardzo cieszy mnie fakt, że serial z moją ulubioną aktorką  w roli głównej okazał się tak dobrą produkcją i osiągał przyzwoite wyniki oglądalności. Na "Zemstę" skusiłem się ze względu na Emily VanCamp, jednak zostałem na dłużej za sprawą ciekawych intryg i wyrazistych postaci.

A już wkrótce napiszę parę słów o serialach, na które czekam w sezonie 2012/13. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz