Powiew arktycznego powietrza – Arcitc Air 1x01

Przez przypadek natrafiłem na produkcję kanadyjskiej stacji CBC pod tytułem „Arcitc Air”. Jako, że bardzo lubię obyczajówki pomysł od razu mi się spodobał. Produkcja opowiada o Bobbym Martinie, który powraca w rodzinne strony, na północy Kanady, by wraz z przyjacielem zmarłego ojca – Melem, prowadzić tytułowe linie lotnicze.


W epizodzie dało się zaobserwować wyraźną chemię między głównym bohaterem i córką Mela – Kristą. Z informacji zawartych na imdb.com, w każdym odcinku ma zostać przedstawiona inna misja lotnicza. W pierwszym epizodzie, było to przetransportowanie rodzącej Deanny – przyjaciółki rodziny Mela.

W serialu spodobało mi się również to, że wszystko nie jest takie perfekcyjne, np. w jednym momencie Krista podnosi szybę w samochodzie, która jest bardzo brudna. Nie do pomyślenia w wielu cukierkowych produkcjach rodem z US. Z pilota dowiedzieliśmy się również, że Mel ma kłopoty z sercem, co jest powodem rozterek jego córki.

Ogólnie pilot nie był jakiś fascynujący (oceniam 6/10), ale dam mu szansę, bo dla mnie to coś świeżego i bardzo spodobała mi się tamtejsza sceneria. Myślę, że w następnych odcinkach akcja bardziej się rozwinie. Za jakiś czas dam znać czy było warto kontynuować przygodę z tym serialem.

Poniżej promo serialu:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz