tag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post7774586965942166298..comments2023-02-22T15:01:18.884+01:00Comments on Mimesis na małym ekranie: RANKING: Czołówki serialowePiotrek099http://www.blogger.com/profile/16054186399429236292noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-11818201434150161102013-02-21T01:33:25.406+01:002013-02-21T01:33:25.406+01:00Z "ER" mam dokładnie tak samo, z "H...Z "ER" mam dokładnie tak samo, z "Here with me" od Dido zresztą też. <br /><br />Czekam na Twoją listę:)Piotrek099https://www.blogger.com/profile/16054186399429236292noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-4533501867617657202013-02-20T09:42:08.911+01:002013-02-20T09:42:08.911+01:00Z tym "ER" to przyznam, trafiłeś w samo ...Z tym "ER" to przyznam, trafiłeś w samo sedno. Idealny przykład na maksimum treści w minimum formy, a przy tym fontanna emocji. Za każdym razem jak ją oglądam przechodzą mnie ciarki, za każdym ;)<br /><br />Również pochwalę wybór "Baywatch", bo absolutnie kocham "I'm Always Here". Mam ją na swojej playliście i uwielbiam śpiewać ją na cały głos ^^<br /><br />"Smalville" i "Gra o tron" też na plus, ale pozostałe już nie robią na mnie tak wielkiego wrażenia. Coś jednak czuję, że wreszcie zabiorę się do napisania własnego zestawienia, bo też marzy mi się od dłuższego czasu :)Aethhttps://www.blogger.com/profile/02604770194158279182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-7763189894749497392013-02-19T15:09:19.112+01:002013-02-19T15:09:19.112+01:00@Ania - Niestety SoA nie było mi dane jeszcze obej...@Ania - Niestety SoA nie było mi dane jeszcze obejrzeć (do czego trochę wstyd mi się przyznać). Znajduje się na mojej liście "do obejrzenia" od dłuższego czasu podobnie jak "Mad Men". Jeśli chodzi o "X-Files" to muzyka rzeczywiście już kultowa, ale jakoś nie przepadałem za serialem i dlatego, też nie uwzględniłem w rankingu. Choć teraz żałuję, że o niej wspomniałem :)<br /><br />@Sebastian - Uwierz, mnie też nie było łatwo ;) Z wymienionych przez Ciebie czołówek brałem pod uwagę "True Blood" i "Fringe". Ostatecznie jednak sentyment do młodzieżówek wziął górę. A kawałek z "Luthera" też bardzo lubię.Piotrek099https://www.blogger.com/profile/16054186399429236292noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-91264868654302272852013-02-19T14:51:36.716+01:002013-02-19T14:51:36.716+01:00Lista fajna, część znam i lubię ale żadnej z nich ...Lista fajna, część znam i lubię ale żadnej z nich nie zamieściłbym w moim TOP 10 :) U mnie na pewno byłby Firefly i to wysoko, Buffy, The Wire i True Blood za muzykę, Fringe za to że wiele mówi o odcinkach, może Stargate SG-1 za nieśmiertelny motyw muzyczny, Rubicon i Chuck za stylistykę, Sons of Anarchy, Luther, The Walking Dead, Dexter mają zachwycający klimat i.... mógłbym tak wymieniać. Strasznie ciężko byłoby mi wybrać jedynie 10 z ok. 200 setek jakie widziałem. Czesiek_PLhttps://www.blogger.com/profile/09186719326711003591noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-24329545297956035552013-02-19T13:09:03.748+01:002013-02-19T13:09:03.748+01:00Hm, z częścią się z zgadzam, z częścią nie [główni...Hm, z częścią się z zgadzam, z częścią nie [głównie przez brak związków uczuciowych z serialem], ale dodałabym na pewno intro z Sons od Anarchy - wydźwięk tej czołówki jest tak mocny, że nie byłam wstanie przewinąć jej przez pierwsze 2 sezony. Z sentymentu [jak już o flashback'ach jesteśmy] dodałabym czołówkę z mojego ulubionego serialu czyli SG1/SGA - nie sa to może dzieła sztuki, ale zawsze je lubiłam. Warto pewnie wspomnieć trochę o klasykach typu X-files czy nowościach jak mój ostatni hit, czyli Rogucki w Misji Afganistan. Aniahttps://www.blogger.com/profile/06877908227231908932noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-69026064923009040392013-02-19T09:11:43.976+01:002013-02-19T09:11:43.976+01:00Kiedyś oglądałem wybiórczo pojedyncze odcinki, ale...Kiedyś oglądałem wybiórczo pojedyncze odcinki, ale teraz od jakichś 2 lat z przerwami oglądam od początku, po kolei. Jestem aktualnie na 9. sezonie i uważam, że serial nadal trzyma bardzo wysoki poziom.Piotrek099https://www.blogger.com/profile/16054186399429236292noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-61448754275033924962013-02-19T09:02:51.582+01:002013-02-19T09:02:51.582+01:00Ojej, ER na pierwszym miejscu? Cóż za nostalgiczny...Ojej, ER na pierwszym miejscu? Cóż za nostalgiczny flashback. Ale całkowicie się z Tobą zgadzam - czołówka Ostrego Dyżuru była krótka, emocjonująca i bardzo w klimacie.<br />Z ciekawości - widziałeś wszystkie sezony ER? Ja odpadłam w okolicy szóstego sezonu, chyba.Myszahttps://www.blogger.com/profile/05252131621631367438noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-8071447053540718152013-02-18T22:26:48.834+01:002013-02-18T22:26:48.834+01:00"Misfits" nie widziałem nigdy poza kilko..."Misfits" nie widziałem nigdy poza kilkoma fragmentami, które jakoś szczególnie mnie nie przekonały:)Piotrek099https://www.blogger.com/profile/16054186399429236292noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-44206688548593985152013-02-18T22:21:09.589+01:002013-02-18T22:21:09.589+01:00Rozumiem :) "Suits" jest świetnym serial...Rozumiem :) "Suits" jest świetnym serialem, mocne dialogi, postaci, fabuła. Jedną z moich ulubionych czołówek jest czołówka do serialu "Misfits", też świetnego swoją drogą. ;)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-29591254798251227832013-02-18T22:12:28.398+01:002013-02-18T22:12:28.398+01:00Też bardzo lubię muzykę w czołówce "Suits&quo...Też bardzo lubię muzykę w czołówce "Suits" (w ogóle to chyba mój ulubiony serial z obecnie emitowanych), ale przy układaniu listy jednak przeważył sentyment do starszych produkcji ;)Piotrek099https://www.blogger.com/profile/16054186399429236292noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2102979480302447267.post-28480099524682261772013-02-18T22:03:57.166+01:002013-02-18T22:03:57.166+01:00Bardzo fajny ranking :)"The OC" lubię ze...Bardzo fajny ranking :)"The OC" lubię ze względu na klimatyczną "California". Poza tym świetne czołówki :Gotowych na wszystko" i "Roswell". Jedną z moich ulubionych jest czołówka do "Suits", zawsze się uśmiecham, gdy "leci". ;)Anonymousnoreply@blogger.com